In de werktijd bij HuisartsenService meegewerkt aan het vernieuwen van het logo zoals deze nu wordt gebruikt. Daarbij de huisstijl in totaal aangepast om de loskoppeling van MedWay duidelijker te maken. De twee op zichzelf staande organisaties moest op een duidelijke manier kenbaar zijn, maar de verbinding die er is hoeft niet vergeten te worden. Vanwege deze reden is het logo qua opbouw, stijl en uitstraling in verbinding met het logo van MedWay. Terwijl de kleuren en fonts wel afwijkend zijn.
De drie-luik aan kleuren is gebaseerd op koper. Het oranje van de 'normale' kleur en de groentinten van oxiderend koper. Koper is een half edelmetaal met goede geleidende eigenschappen, wat ingezet wordt in bijvoorbeeld stroomkabels. HuisartsenService een platform voor de eerstelijn past mooi bij deze geleidende eigenschappen.
Bij het herzien van de huisstijl is ook een nieuw design gemaakt voor de website. Dit moderne design is uitgewerkt tot een werkende website door een extern bureau. Naast de website zijn ook alle andere uitingen van HuisartsenService voorzien van de nieuwe stijl. Hierbij is te denken aan het kwartaal magazine, folders, flyers en screeningdocumenten. 
Back to Top